miércoles, 18 de enero de 2017

Una mica de la meva història



Ja des de ben petita sentia interés per ajudar als altres. Sempre he tingut admiració pels professionals de la salut, especialment per la figura del metge integral que, com es feia antigament, tractava a cada pacient tenint en compte cada detall: el seu aspecte, situació social, familiar… Però, no només m’interessaven les persones, també em cridava l’atenció el poder atendre les necessitats dels animals i fins i tot les plantes.

A mida que anava creixent, em vàren anar sorgint incògnites, preguntes que la gent del meu entorn no podia contestar. Inquietuds sobre l’origen i el desenvolupament de la vida: on estava contiguda tota la creació abans de ser manifestada?, per què la vida és com és i  no és d’una altra manera?, per què la gent actua des del desamor, amb ràbia, odi i sense miraments?, per què hi ha tant de patiment al món?

Vaig entrar a la carrera de Logopèdia, encara no sé ben bé què va ser el que em va decidir a tirar endavant, potser la intuició… però m’ha servit per comprendre i observar les implicacions de les dificultats en els processos de la comunicació a nivell físic i psicològic, a més de veure també la repercusió a la família i l’entorn de la persona afectada.

El meu contacte amb l’Institut Guttmann per mi ha estat una font d’inspiració, un exemple de com s’hauria de dur a terme la intervenció en els pacients. El treball professional en equip en el qual es combinen diferents disciplines, permet una visió més completa i global en la qual es pot oferir una assistència més adequada a la persona segons les seves necessitats i prioritats.

En base a aquesta nova visió, em vaig començar a interessar per les teràpies complementàries i naturals. Vaig formar-me en Fitoteràpia, Aromateràpia, Reiki, Aura-Soma. Aquestes eines aporten el recolzament necessari per la persona segons el que necessiti en cada moment, contemplant l’individu més enllà del cos físic, tenint en compte les seves emocions, pensaments, desitjos, patrons i tendències. Permeten donar-li el suport que necessita per comprendre allò que li està passant i  per assolir una millor qualitat de vida.

Paral·lelament, em vaig anar formant en Dansa Oriental des de l’any 2007. Vaig descobrir que aporta molts beneficis. Millora la postura i reforça el sòl pèlvic. Incrementa la flexibilitat, regula el to muscular del cos en general i millora el sistema cardiovascular. D’altra banda, és una forma divertida d’explorar, integrar i cuidar la feminitat. Ajuda a acceptar el propi cos, a conèixe’l i estimar-lo. A més a més, és una bona eina pel desenvolupament i creixement integral que pot arribar fins i tot al nivell transpersonal. 

Al 2009 vaig conèixer en David i de seguida va començar el meu entrenament i formació en el Sacerdoci Celta, que continuo en l'actualitat com a camí de vida i via de servei, així com la Teràpia d'Expansió de Conciència.

No hay comentarios:

Publicar un comentario